Webáruház eladások számának növelése avagy konverzió optimalizálás

konverzió optimalizálás

Ha már van egy működő webáruházunk és valamekkora forgalom is, akkor még mindig előfordulhat, hogy nem vásárolnak benne vagy a forgalomhoz képest kevés a vásárlások száma. Ahhoz, hogy növeljük az eladások számát elég sokféle trükk, eszköz, konverzió optimalizálás lehetőség létezik amelyeket alább 8 pontban összeszedtünk:

Olvass tovább

Telephely pályázat

Az év elejétől új uniós fejlesztési ciklus kezdődött meg, és a pályázatok világában is új kihívásokra kell felkészülni. Ráadásul az operatív programok neve is módosult. Időközben a korábbi népszerű program a GINOP rövid ideig VINOP néven futott, viszont érdemes alaposan megnézni a kiírásokat, mivel most már GINOP Plusz néven kereshetőek a legfrissebb felhívások.

Olvass tovább